Katalog předmětů naleznete vlevo v menu sloupci !!!! :-)

.

Cvičení

Zhubněte do plavek

26. dubna 2011 v 21:27 | Kate

Snídaně je základ!

Pokud ráno nesnídáte, děláte velkou chybu. Během noci tělo odpočívá a ráno je nutné organismus nastartovat. Tělo zpracuje několikanásobně vyšší dávku energie a hlavně neukládá tuky do zásob. K snídani se hodí potraviny s nižším glykemickým indexem, které tlumí hlad na delší dobu. Proto si lednici naplňte tvarohem, jogurty, sojovým mlékem, mléčnými zakysanými výrobky a přidejte ovoce, cereálie a celozrnné pečivo.

Jezte častěji, ale méně!

Už jste to určitě slyšeli milionkrát. Jezte více, avšak v menších dávkách. Je to velmi důležité, protože organismus při vyváženém příjmu potravin lépe spaluje tuky a vás nesužuje neovladatelný hlad, který vás přivádí k plné lednici, kde sezobnete vše, co vám přijde pod ruku. Proto jezte hodně ovoce, zeleniny, bílé maso, nízkotučné mléčné výrobky a vlákninu, která výborně působí na vaše zažívání. Pokud budete jíst pravidelně, nadbytečná kila půjdou velmi rychle dolů.

Pijte!

Už ze školy víme, že pitný režim se musí dodržovat. Denně by se mělo vypít více než 2 litry tekutin. Účinky se projevují zdravějším vzhledem kůže, což v plavkách zajisté oceníte. Pokud vás v noci překvapí neovladatelný hlad, pokuste se místo jídla, raději vypít sklenici vody.

Očistěte se!

Jeden den v měsíci si naordinujte očistnou kůru. Naprosto ideální je pro očistu organismu úplněk. V tento den pijte pouze ovocné a zeleninové nedoslazované šťávy. Během kůry není dovoleno žádné jídlo a samozřejmě ani alkohol.

Hýbejte se!

Cvičit by jste měly 3x týdně. Zkuste chodit pěšky. Jezděte na kole, spálíte nejen váš tuk, ale i celulitidu. Snažte se cvičit pravidelně.

Rozmazlujte své tělo!

Po náročném sportovním dnu si vaše osoba zaslouží trochu rozmazlování. Nakupte si krémy a po každé koupeli se namažte a promasírujte si unavené tělo. Zajděte si do kosmetického salónu, kde si můžete vybrat od lymfatických masáží, přes masáže kameny po zábaly z mořských řas, které vás uvolní a nastartují vaší mysl na další den.

Hubněte se zumbou!

26. dubna 2011 v 20:56 | Kate

Zumba

Známe určitě všichni...
Spalování tuků zajišťuje střídání tempa, i díky tomu je zumba výtečná pro každého. Posílíte zadek, nohy, ale i svaly na rukou a samozřejmě srdce. Za hodinu lze spálit až 1000 kilokalorií. Jak uvidíte, bát se nemusí ani muži.




Ploché bříško do plavek

17. dubna 2011 v 12:37 | Kate
a Krasna.cz radí jak :)

1. Šlapání na kole

Posilování břicha - 1


Sedni si na zem, mírně zakloň trup dozadu. Mírně pokrčené ruce sepni před sebou jakoby při modlení a nohama začni šlapat ve vzduchu. Dělej to půl minuty. Pokud neucítíš lehkou bolest v oblasti bříška, zakloň se trochu víc. Po uplynutí třiceti sekund cvičení si dej patnáct sekund pauzu a opakuj ještě minimálně dvakrát.

2. Deska


Posilování břicha - 2


Lehni si, jako bys chtěla dělat pánské kliky, ale pokrč ruce a předloktím se opři o zem. Semkni dlaně, tělo musí být rovné jako pravítko, proto si dávej pozor na vystrkování zadečku. V poloze desky setrvej třicet pět sekund, poté povol a opět opakuj aspoň dvakrát.


3. Polokolébka

Posilování břicha - 3


Lehni si na záda, pokrč nohy a kolena si natlač k trupu, co nejvíce to půjde. Ruce polož buď volně podél těla nebo si jimi podepři hlavu. V této poloze začni nadzvedávat zadeček, čímž se začneš koleny dotýkat trupu. Zadeček se snaž nepokládat. Tento cvik proveď čtyřicetkrát, poté si dej pauzu po dobu dvaceti sekund a zopakuj další tři série.

4. V pravém úhlu

Posilování břicha - 4


Opět si lehni na záda, natažené nohy zvedni do pravého úhlu a ruce natáhni za hlavu. Následně se začni zvedat. Ruce ani nohy se nesmí pokrčit. Pažemi směřuj ke špičkám nohou. Pokud nejsi příliš zdatná, zkus si pro začátek za nohama tlesknout. Cvik proveď čtyřicetkrát, 30 sekund pauza a ještě dvakrát zopakuj.

5. V pravém úhlu 2

Posilování břicha - 5

Předešlou původní pozici změň jen tak, že ruce natáhneš podél těla, nebo je slož pod hlavu. Tentokrát nohy zvedej do vzduchu a snaž se je příliš nezaklánět - ani od sebe ani k sobě. Zadeček by se neměl vůbec pokládat na zem. Cvik proveď třicetkrát, deset sekund si odpočiň a udělej totéž ještě třikrát.

Odhánění stresu...

4. dubna 2011 v 20:22 | Kate
Uvolněně se postav, zavři oči, zhluboka se nadechni. Dva prsty levé ruky polož na hrudní kost, dva prsty pravé ruky pod hrudní kost. A teď začni prsty bubnovat a dvacet vteřin mepřestávej. Zaktivizuje to tzv. brzlí, který je odpovědný za vylučování hormonů potřebných pro dobrý pocit. Super relaxační efekt: Hladina vápníku v krvi stoupá, budeš uvolněně a klidně

Cvičení na míči

27. března 2011 v 20:33 | Kate
  • Lehněte si zády na podložku.
  • Nohy si položte na míč, chodidla dejte k sobě, ale kotníky by se vám neměly dotýkat.
  • Ruce si můžete dát za hlavu, ale pozor, abyste cvik neprováděli švihem. Pracovat musí břišní svaly.
  • Pomalu zvedejte horní část trupu ke kolenům.
  • Opakujte minimálnš 4krát
  • Klekněte si na podložku.
  • Položte se břichem na míč.
  • Natáhněte pravou ruku před sebe a levou nohu dozadu.
  • Vytahujte se rukou i nohou co nejvíc do dálky.
  • Po chvíli vraťte nohu i ruku do původní polohy a natáhněte levou ruku a pravou nohu.
  • Opakujte čtyřikrát na každou stranu.
  • Při cviku dýchejte klidně a rovnoměrně.
  • Pohodlně si lehněte na podložku a nohy položte na míč.
  • Zvedněte zadek tak, aby vaše tělo bylo v jedné přímce.
  • Pomalým pohybem pokrčujte nohy až budete mít šlapky na míči.
  • Vydržte chvíli v této poloze a poté opět natahujte nohy do původní polohy.
  • Při pokrčování nohou pomalu vydechujte.
  • Při natažení se naopak zhluboka nadechujte.
  • Cvičení opakujte v několika po sobě jdoucích sériích dle vaší výdrže.

Cviky na zpevnění břicha

26. února 2011 v 17:04 | Kate
Zkracovačky
Obrazek
Sedneme si na zem, nohy položíme na lavici tak, aby svíraly pravý úhel. Ruce složíme za hlavu nebo na hrudník. Pomalu a postupně se sbalujeme. Zvedáme hlavu, ramena a lopatky, ale bederní oblast páteře zůstává přilepena k podlaze. V této pozici vydržíme 1 až 3 vteřiny a vracíme se zpět do výchozí polohy.
V tomto cviku se snažte udělat vysoké počty opakování až do pořádného pálení, ale kvůli procítění pohybu udržujte striktní formu.
Zvedy nohou ve visu
Obrazek 
Uchopte hrazdu rukama o něco dál než je šířka ramen. Na začátku ohněte kolena a boky asi do úhlu 90-ti stupňů. Tahem nohy zvedáme minimálně do vodorovné polohy se zemí. Pohyb musí vycházet z břišních svalů a ne z kyčlí. Z tohoto důvodu se snažíme co nejvíce zvedat hýždě od kolmice.
Nepohybujeme nohama v kolenou a nepropínáme je. Zpětný pohyb brzdíme, v dolní poloze ho nepřerušujeme. Pohyb končíme těsně před kolmicí. Hodláte-li procvičit šikmé břišní svaly, tak v jedné serii zvedejte kolena na jednu stranu a v druhé serii na druhou stranu.

Sklapovačky
Obrazek
Lehneme si na zem a ruce vzpažíme. Zvedáme současně ruce i nohy dokud se nedotknou.
Pohyb provádíme rychle a v dolní poloze pohyb nepřerušujeme.

Sport podle tvé povahy

17. února 2011 v 22:56 | Kate
Prostě živel- máš ráda zábavu a společnost, nebavilo by tě nic podnikat sama
Buď fit: Bav se na naplno, na párty se rozjeď  a všechny kalorie pěkně vytanči.. S kamarádkami se přihlas na salsu, zumbu nebo street dance

Samotářka
Buď fit: Jestli jsi sólistka vyraž na kolo,  brusle, běž si zaplavat nebo začni běhat, bollywooddance nebo břišní tance
Dívka na fitness bruslích


Sporťačka- baví tě pohyb a s nadváhou problém nemáš- tj. problémy s pevňováním a formováním těla
Buď fit: zamiř do posilovny nebo choď na powerjógu


Labužnice- zbožňuješ jídlo, nesnášíš pohyb a vůbec ne sport
Buď fit: Dynamic jóga, cvičení na fitballech,  aqua aerobic, choď pěšky, nevyhýbaj se schodům

Cvičení na vnitřní stranu stehen

31. ledna 2011 v 13:15 | Monte

Cvičíme!

Lehni si na bok, hlavu si podepři rukou. Spodní noha je natažená, tu horní opři před kolenem natažené nohy o chodidlo, jako by jsi chtěla normálně došlápnout. Bude ti sloužit jako opora.
Druhou ruku polož na bok.

Spodní nataženou nohou (se špičkou udělej fajfku) dělej nad zemí kroužky, ani malé, ani velké. Snaž se opravdu o celý kruh, ne jen oválek, a nohu pěkně zvedej do všech směrů!
Opakuj 15x na každou stranu.

Poté se obrať na druhý bok a cvič druhou nohu.

Jak CVIKY zvětšit poprsí?

19. ledna 2011 v 18:20 | Monte
Ahojky,ne každá z nás má poprsí,jako by sama chtěla,na googlu,jsem však našla,že pouhými CVIKY se tvar prsou zpevní,ale taky podpoří jejich růst..no sama jsem na to zvědavá,takže to vyzkouším.::D

Cvik č. 1 - se závažím

Postavte se rovně, nohy mírně rozkročte a kolena lehce pokrčte. Do každé ruky si vezměte závaží nebo naplněnou pet láhev. Lokty musí být ohnuté do pravého úhlu a ve výšce ramen. Veďte paže směrem k sobě a vracejte je zpátky. Opakujte třikrát po deseti sériích těchto pohybů.

Cvik č. 2 - vzpírání

Dlaně spojte před hrudníkem, lokty mějte ve vodorovné poloze. Stlačte dlaně proti sobě, chvíli vydržte, pak povolte. Opakujte cvik 5x.

Cvik č. 3 - kliky

Opřete se koleny o podlahu. Ruce zapřete v úrovni vašich prsou. Špičky prstů obou rukou by měly směřovat nahoru, ne k sobě. Takto vykonejte osm kliků. Sérii pak jednou zopakujte.

Cvik č. 4 - cvičení s gumou

Postavte se rovně, nohy mírně rozkročte. Uchopte gumu ve výši prsou a táhněte ji směrem ven. Chvíli držte, pak povolte. Opakujte 10x. Když budete tyto cvičit alespoň 3x týdně, zaznamenáte první změny k lepšímu už do měsíce! Ke zdokonalení vám přitom stačí tři ze čtyř uvedených cviků. Pomoci růstu můžete i za pomoci kvalitních doplňků stravy.

PS: Kate,ty to nepotřebuješ,takže na tenhle článek radši ani nereaguj !! =DD
 
 

Reklama