Katalog předmětů naleznete vlevo v menu sloupci !!!! :-)

.

Víš co jíš..

19. února 2012 v 17:56 | Kate |  Fun
Bílkoviny:
  • v živočišných produktech hl. v rybách, všechny druhy masa a mléčné výrobky
  • v těle se podílejí na tvorbě svalové hmoty
  • její podstatu bys neměla podceňovat

Sacharidy:
  • přiměřená dávka cukru dodá tělu potřebnou energii i dobrou náladu
  • přebytek sladkého jídla tě naopak unaví-> proto raději konzumuj zdravé přírodní sacharidy (ovoce)

Vláknina:
  • napomáhá trávení a zvyšuje pocit sytosti
  • usnadňuje hubnutí a navíc jí můžeš poděkovat i za udržení nové, už ideální váhy

Tuk:
  • rozlišujeme 2 druhy- živočišný tuk, který najdeme másle nebo sádle a tím zdravějším rostlinným tukem, obsaženým v oleji.
  • pozor: jestli se snažíš zhubnout, neznamená, že bys měla tuk z jídelníčku vyloučit. Tělo ho potřebuje, aby mohlo zpracovat vitamíny A, D, E, K

Sodík:
  • reguluje hospodaření s tekutinami a je důležitý pro svalové a nervové funkce

Sůl:
  • je jeden ze zdojů sodíku, který je nepostradatelný pro správnou funkci organizmu
  • 10 g soli pro dospělého člověka
  • když se hodně zpotíš z těla se odplaví nejen voda, ale i sůl, to ale neznamená, že bys měla kvůli tomu hodně solit
  • sůl totiž veškerou vodu zadržuje, čímž zabraňuje vylučování škodlivých látek
  • Sol přiměřeně
Zdroj: BravoG.
d
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama