Katalog předmětů naleznete vlevo v menu sloupci !!!! :-)

.

16 stravovacích lží a omylů!

22. května 2011 v 22:07 | Kate |  Fun
1. Po tuku se tloustne. ---- Ne! Maso (až 0.5 kg denně) a tuk (80 - 120 g denně) jsou naprosto v pořádku.
2. Když budu jíst méně, zhubnu. --- Ne! Kdo jí méně, ztrácí svaly, které jsou spalovačem tuků. Omezíte-li radikálně příjem kalorií, vaše tělo si začne paradoxně dělat větší tukové zásoby na "horší časy".
3. Ovoce je dobré na hubnutí. --- Ne! Nikdy nejezte ovoce večer! Fruktóza aktivuje inzulin a zastaví noční spalování tuků. Navíc - ovoce je kalorické. Třeba jeden velký banán má v sobě 192 kalorií, to je jako 12 kostek cukru. Jablečný džus má dokonce víc kalorií než coca-cola.
4. Sůl zvyšuje krevní tlak. --- Ne! Studie ukázaly, že ani velké množství soli (15 - 20 g denně) nezpůsobuje vyšší krevní tlak. Sůl se ukládá v kostech a pokožce. Máte-li ale nadváhu, měli byste příjem soli opravdu omezit.
5. Cukr způsobuje cukrovku. --- Ne! Tělo bezpodmínečně potřebuje 100 - 200 g cukru. Jednak pro mozek a jednak jako zdroj energie pro ledviny, krevní destičky, játra a svalové tkáně. Navíc se díky němu bílkoviny z potravy v těle rozkládají na teplo.
6. Po hranolkách se tloustne. --- Ne! Vázáním bramborového škrobu na tuky způsobují hranolky mnohem méně inzulínových reakcí než např. celozrnný chléb.
7. Kečup škodí dětem. --- Ne! Vysoká koncentrace červeného barviva lycopinu dokonale chrání buňky v těle mnohem lépe než třeba jablko.
8. Po ovocném jogurtu se hubne. --- Ne! Směs živočišných bílkovin a cukru nutí tělo spotřebovávat inzulín a usazovat tuky.
9. Zelenina chrání před rakovinou. --- Ne! Studie vědců z celé Evropy blahodárný vliv zeleniny neprokázala.
10. Vejce zvyšují hladinu cholesterolu. --- Ne! Přebytečný cholesterol z potravy je střevy vyloučen z těla.
11. Čokoláda je nezdravá. --- Ne! Správná čokoláda obsahuje obsahuje rostlinný tuk, kakaový olej, často i zdravý ořechový tuk a 30 - 40 g cukru, který se ale do krve dostává díky svému vázání na tuky velmi pomalu.
12. Po produktech "light" se hubne. --- Ne! Často je u nich jen snížen přídavek tuků. Energetická hodnota ale zůstává kvůli přirozenému složení stále vysoká.
13. Sýry jsou zdravé. --- Ne! Většina druhů sýrů obsahuje mnohem více tuků než leckterý salám.
14. Kdo nesnídá, snáze shodí kila. --- Ne! Tělo bez snídaně nedosáhne ideální teploty (37 stupňů), aby látkovou výměnou spálilo dostatečné množství tuků. Lidé, kteří nesnídají, jsou náchylnější k nadváze.
15. Čím víc budu sportovat, tím budu hubenější. --- Ne! Vyberte si sport, při kterém se spalují tuky a ne cukry. Aby se spalovaly tuky, je nutné udržovat delší dobu nižší pohybovou frekvenci. Sportovní tempo, při kterém se spalují tuky, je takové, při kterém jste ještě schopni mluvit.
16. Po páté hodině se nejí. --- Ne! Odborníci doporučují jíst poslední jídlo 2 hodiny předtím, než jdete spát.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Na čem ti u kluků záleží nejvíc?

Na vzhledu 17.4% (66)
Jestli umí líbat atd. 15.3% (58)
Jaké má koníčky 12.9% (49)
Na povaze 23.4% (89)
Jestli mě dokáže rozesmát 15.5% (59)
Jak se ke mně chová před kamarády 15.5% (59)

Komentáře

1 Tajemná Temnota Tajemná Temnota | E-mail | Web | 22. května 2011 v 22:17 | Reagovat

Sníst denně 0.5kg masa tomu byhc opravdu neříkala "je v pořádku".Denně každý půl kila a za rok máme miliardu zbytečných vražd! :-!

2 popularnidivka popularnidivka | 1. června 2011 v 17:20 | Reagovat

máš pěknej blog ;-)  ;-)  ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama